План заходів
План заходів, спрямованих на запобігання
та протидію булінгу (цькуванню) у навчальному році
| № | 
 | Заходи | Терміни виконання | 
 
 | Відповідальний | 
| Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу (цькування) | |||||
| 1 | Затвердження на педраді плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) | Серпень | Рябоконь С.І. | ||
| 2 | Підготовка наказу «Про організацію роботи з питань протидії булінгу (цькування) у закладі освіти» | Вересень | Рябоконь С.І. | ||
| 3 | Підготовка наказу «Про створення комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти» | Вересень | Курдибаха А.Й. | ||
| 4 | Наради з питань профілактики булінгу (цькування): з педагогічнимипрацівниками; з технічнимперсоналом. | Вересень, січень | Курдибаха А.Й. | ||
| 5 | Обговорення правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів | Вересень | Класні керівники | ||
| 6 | Організація механізмів звернення для повідомлень про випадки булінгу (цькування) | Вересень | Шевчук О.А., класні керівники | ||
| 7 | Поновлення інформації про профілактику булінгу (цькування) на сайті закладу освіти | Жовтень, січень | Шевчук О.А. | ||
| 8 | Перевірка інформаційної доступності правил поведінки та нормативних документів з профілактики булінгу (цькування) на сайті закладу | Листопад | Рябоконь С.І. | ||
| 9 | Участь у акції «16 днів проти насильства» | 25 листопада – 10 грудня | Багладей А.В. | ||
| 10 | Виступи на батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі | Лютий – квітень та/або впродовж навчального року за потреби | Адміністрація, класні керівники, запрошені спеціалісти | ||
| Робота з працівниками школи | |||||
| 11 | Проведення навчальних занять для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування на них | Осінні канікули | Голови МК | ||
| 12 | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Зимові канікули | Психолог, запрошені спеціалісти | ||
| 13 | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | За результатами І та ІІ семестрів | психолог | ||
| 14 | Консультування класних керівників у разі виникнення проблемних ситуацій | Впродовж навчального року | Дирекція психолог | ||
| Робота з учнями | |||||
| 15 | Проведення тренінгів для учнів з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів | Впродовж року | класні керівники, психолог, запрошені спеціалісти | ||
| 16 | Проведення ранкових зустрічей («Ранкове коло») з метою формування навичок дружних стосунків у класному колективі | Впродовж року | Класні керівники | ||
| 17 | Імітаційні ігри для молодших школярів (1 – 4-й класи): «Якщо тебе ображають», «Якщо ви посварилися», «Якщо я образив однокласника» тощо | Листопад | Класні керівники, | ||
| 18 | День толерантності | Листопад | класні керівники, психолог | ||
| 19 | Імітаційна гра для учнів 4-х класів «Насильство – це…» | Грудень | Класні керівники, вихователі ГПД | ||
| 20 | Інформаційна акція «16 днів проти насильства» | Листопад - грудень | Педагог-організатор психолог | ||
| 21 | Години спілкування «Булінг: міфи та реальність», «Не допускай насилля над ближнім», «Допоможи другу» тощо | Січень | Класні керівники, психолог | ||
| 22 | «Година з психологом»: розмови про булінг, творення власного серця доброти, осередка добра тощо | Січень | Психолог | ||
| 23 | Уроки відвертого спілкування «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Як подолати булінг» | Лютий | Класні керівники, | ||
| 24 | Заняття з елементами тренінгу «Спілкування з однолітками», «Як протистояти тиску однолітків», «Профілактика булінгу в учнівському середовищі», «Вчимося безпечної поведінки в мережі Інтернет». | Впродовж року | класні керівники, психолог, запрошені спеціалісти | ||
| 25 | Виставка малюнків, створення відеоролика «Ми різні, але рівні» | Квітень | Шевчук О.А. | ||
| 26 | Бесіди учнів щодо протидії булінгу (цькуванню) з представниками поліції, соціальної служби тощо | Впродовж року | Кл керівники | ||
| 27 | Бібліотечні уроки на базі бібліотеки виставки літератури, бесіди «Ми – проти булінгу» | Впродовж року | Бібліотекар | ||
| Робота з батьками | |||||
| 28 | Тематичні батьківські збори «Протидія булінгу (цькуванню) в учнівському середовищі», «Безпечна поведінка дітей в мережі Інтернет», «Булінг та кібербулінг» | Впродовж року та/або за потреби | Адміністрація школи, класні керівники | ||
| 29 | Проведення консультацій з питань взаємин батьків з дітьми | Впродовж року/за потреби | голови МК, класні керівники, психолог | ||
| 30 | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | За потреби | Класні керівники, психолог | ||
| Моніторинг освітнього середовища закладу освіти | |||||
| 31 | Самооцінка закладу освітиза показниками безпеки, комфортності, інклюзивності | 2 рази на рік | Адміністрація школи, колектив закладу | ||
| 32 | Анонімне анкетування учнів 4-х класів про випадки булінгу (цькування) у школі | Січень | Психолог | ||
| 33 | Анонімне анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Січень | Адміністрація школи, класні керівники, психолог | ||
| 34 | Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Лютий | психолог | ||
| 35 | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадківбулінгу (цькування) в закладіосвіти | За потреби | Дирекція | ||
| 36 | Підготовка звіту про виконання плану заходів із запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти | Червень | ЗДНВР, психолог | ||
Навігація
- Головна
- Новини
- Про школу
- Контакти
- Громадська приймальня
- Корисні посилання
- Пошта
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Шкільні свята
- Пришкільний табір
- Методична робота
- Підручники
- Матеріально – технічне забезпечення
- Протидія булінгу
- Дистанційне навчання
- Критерії оцінювання учнів
- Кабінет психолога
- Наказ про змішане навчання
- Атестація педпрацівників
- Методична робота
Новини
Короткий текст новини
Контакти
Адреса:Україна, 525389201, вул. Гагаріна, 6 А
Тел.:
Email:yuh-school@ukr.net